Yönetim toplandı

Atiker Konyaspor Yönetim Kurulu haftalık olağan toplantısını kulüp binasında gerçekleştirdi.

Büyükşehir Belediye Stadyumu içindeki kulüp binamızda haftalık olağan toplantısını gerçekleştiren yönetim kurulugündemdeki konuları değerlendirdi.

Başkanımız Ahmet Şan’ın yönetiminde gerçekleşen toplantıda Gaziantepspor ile oynanan müsabakanın kritiği yapılırken, perşembe günü deplasmanda Kasımpaşa ile oynanacak olan ZTK yarı final maçının ilk karşılaşması için görüş alışverişinde bulunuldu.

Yönetim Kurulu üyelerinin sorumluluk alanlarıyla ilgili yaptıkları sunumların ardından toplantı sona erdi.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ