Yine ayakkabı tabanı yine esrar

Sivas'ta 1 hafta içerisinde 2. kez ayakkabı tabanında gizlenmiş uyuşturucu madde ele geçirildi.

Sivas'ta 1 hafta içerisinde 2. kez ayakkabı tabanında gizlenmiş uyuşturucu madde ele geçirildi.

Edinilen bilgiye göre, Sivas İl Jandarma Komutanlığı ekipleri tarafından hafta içerisinde gerçekleştirilen denetimler sırasında Jandarma narkotik köpeği Geçim'in şüphelendiği bir şahsın ayakkabılarında inceleme yapıldı. Yapılan aramada kişinin ayakkabı tabanlarında zulalanmış 332 gram esrar maddesi ele geçirildi. Kişi gözaltına alındı.

Öte yandan Sivas İl Jandarma Komutanlığı ekipleri tarafından hafta içerisinde gerçekleştirilen diğer uygulamalarda, 3 narkotik, 16 kaçakçılık, 1 tarihi eser kaçakçılığı ve 3 göçmen kaçakçılığı tespit edildi. Uygulamalarda 2 bin 400 adet bandrolsüz sigara, 398 gram esrar ele geçirildi. Kaçak mültecilerle birlikte 136 şüphelinin ifadesine başvuruldu.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor