Yıldırım'dan sürücülere özel, sesli bayram mesajı

Başbakan Yıldırım:- "Biliyorsunuz, yolların kralı olmaz, yolların kuralı olur. Siz siz olun kurallara riayet edin, sağ salim bu bayramda sevdiklerinizle buluşun"

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Kurban Bayramı tatili dolayısıyla yollarda olan sürücülere özel sesli bayram mesajı yayımladı.

Yıldırım, yollardaki sürücülere özel hazırlanan sesli mesajında, "Sevgili vatandaşlarım, Ben Binali Yıldırım. Kurban Bayramı'nızı tebrik ediyorum. Biz 79 milyon biriz, beraberiz, birlikte Türkiye'yiz. Biliyorsunuz, yolların kralı olmaz, yolların kuralı olur. Siz siz olun kurallara riayet edin, sağ salim bu bayramda sevdiklerinizle buluşun. Hoşçakalın, Allah yar ve yardımcımız olsun." ifadelerine yer verdi.

Yıldırım'ın mesajının bugün itibarıyla radyolarda yayınlanmaya başlayacağı belirtildi.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor