Yıldırım'dan MÜSİAD Genel Başkanı Kaan'a tebrik

Başbakan Yıldırım, MÜSİAD'ın 24. Olağan Genel Kurulunda başkanlığa seçilen Kaan'ı tebrik etti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneğinin (MÜSİAD) 24. Olağan Genel Kurulunda başkanlığa seçilen Abdurrahman Kaan'ı tebrik etti.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre Yıldırım, Kaan'ı telefonla arayarak, başkan seçilmesinden dolayı kutladı ve yeni dönemin MÜSİAD için hayırlı olmasını diledi.


AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor