Yıldırım'dan milletvekillerine "Anayasa" teşekkürü

Başbakan Yıldırım, anayasa değişikliği teklifinin birinci tur oylamasında gösterdikleri performans nedeniyle milletvekillerine teşekkür etti

ANKARA (AA) - AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Binali Yıldırım, anayasa değişikliği teklifinin birinci tur oylamasında gösterdikleri performans dolayısıyla milletvekillerine teşekkür etti.

Başbakan Yıldırım, parti genel merkezinde, AK Parti Merkez Yürütme Kurulu toplantısının ardından, milletvekilleriyle öğle yemeğinde bir araya geldi.

Basına kapalı gerçekleşen programda konuşan Yıldırım, anayasa değişikliği teklifinin birinci tur oylamasında gösterilen performans nedeniyle, milletvekillerine teşekkür etti.

Başbakan Yıldırım, TBMM'de yarın başlayacak anayasa değişikliği teklifi ikinci tur görüşmelerine ilişkin de milletvekilleriyle değerlendirmelerde bulundu.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor