Yıldırım'dan Anayasa Mahkemesi'ne ziyaret

Başbakan Yıldırım, Anayasa Mahkemesi Başkanı Arslan'ı ziyaret etti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Anayasa Mahkemesi (AYM) Başkanı Zühtü Arslan ile görüştü.

Yıldırım, Gölbaşı ilçesinde kıldığı cuma namazı öncesinde Başkan Arslan'ı makamında ziyaret etti.

Basına kapalı gerçekleştirilen görüşme yaklaşık 1 saat sürdü.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor