Yıldırım, tedavi gören TBMM Başkanı Kahraman'ı ziyaret etti

Başbakan Yıldırım, Güven Hastanesinde tedavi gören TBMM Başkanı Kahraman'ı ziyaret etti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Güven Hastanesinde tedavi gören TBMM Başkanı İsmail Kahraman'ı ziyaret etti.

İstanbul'da düzenlenen "Bilişim Zirvesi 2016" etkinliğine katıldıktan sonra Ankara'ya gelen Yıldırım, Güven Hastanesi'ne gitti.

Yıldırım, rahatsızlığı nedeniyle tedavi gören TBMM Başkanı Kahraman'ı ziyaret etti, kendisine geçmiş olsun dileklerini sundu.

Başbakan Yıldırım, aynı hastanede tedavi gören Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakan Yardımcısı Yüksel Coşkunyürek'i de ziyaret etti.


AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor