Yıldırım, Gümüşhane'nin kurtuluş yıl dönümünü kutladı

Başbakan Yıldırım, Gümüşhane Valisi Memiş'e kutlama mesajı gönderdi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Gümüşhane'nin kurtuluş yıl dönümünü kutladı.

Başbakanlık Basın Merkezinden yapılan açıklamaya göre Yıldırım, Gümüşhane'nin düşman işgalinden kurtuluşunun 99'uncu yıl dönümü dolayısıyla Vali Okay Memiş'e bir kutlama mesajı gönderdi.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor