Yıldırım çiftinden Türk Kızılayına kurban bağışı

Başbakan Yıldırım ve eşi Semiha Yıldırım, kurban vekaletini Türk Kızılayına verdi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım ve eşi Semiha Yıldırım, kurbanlarını Türk Kızılayına bağışladı.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Başbakan Yıldırım, kurban vekaletini Karadağ ve Etiyopya'da kesilmek üzere Türk Kızılayına verdi.

Yıldırım'ın eşi Semiha Yıldırım ise Pakistan, Yemen ve Gazze'de kesilmek üzere kurban bağışında bulundu.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor