Yıldırım, AP Başkanı Schulz ile telefonda görüştü

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Avrupa Parlamentosu (AP) Başkanı Martin Schulz ile telefon görüşmesi yaptı. Başbakanlık kaynaklarından alınan...

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Avrupa Parlamentosu (AP) Başkanı Martin Schulz ile telefon görüşmesi yaptı.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, görüşme, Schulz'un talebi üzerine dün gece gerçekleşti.

Görüşmede, 4 Kasım'daki telefon görüşmesinden bu yana yaşanan güncel gelişmeler ele alındı, Türkiye-AB ilişkilerinin taşıdığı önem ve karşılıklı diyaloğun üst düzeyli temaslarla muhafaza edilmesi yönündeki ortak irade yinelendi.


AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor