Yeni eğitim ve öğretim yılı açıldı

KONYA (AA) - Seydişehir ilçesinde 2016-2017 eğitim ve öğretim yılı, İhsan Tekin İmam Hatip Ortaokulunda düzenlenen törenle açıldı.Atatürk Anıtı'na...

KONYA (AA) - Seydişehir ilçesinde 2016-2017 eğitim ve öğretim yılı, İhsan Tekin İmam Hatip Ortaokulunda düzenlenen törenle açıldı.

Atatürk Anıtı'na çelengin konulmasıyla başlayan törende konuşan İlçe Milli Eğitim Müdürü Tahir Kibar, 2016-2017 eğitim yılında ilçede toplam 12 bin öğrenci, bin öğretmen, 57 okul 6 özel eğitim kurumlarıyla ders başı yaptığını söyledi.

Kaymakam Regaip Ahmet Özyiğit ise yeni eğitim öğretim yılının hayırlı olmasını diledi.

Törenin ardından öğrenciler dersliklerde yerini aldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE