Yavuz Erence, Bisiklet Federasyonu Başkanlığına aday olacak

Konya Şeker Genel Müdürü ve Torku Şekerspor Kulüp Başkan Yavuz Erence, Bisiklet Federasyonu Başkanlığına aday olmaya hazırlanıyor

Türkiye'nin ilk ve tek Kıta Bisiklet takımı olan Konya Torku Şekerspor’un Kulüp Başkanı Yavuz Erence, yeni dönemde önemli işlere imza atmaya hazırlanıyor. Ülkemizi dünya çapında temsil eden ve aldıkları başarılı sonuçlarla göğsümüzü kabartan Torku Şekerspor’da uzun süredir başkanlık yapan Yavuz Erence’nin önümüzdeki hafta içerisinde Bisiklet Federasyonu Başkanlığına aday olacağını açıklayacağı bilgisine ulaşıldı.
Veli Özkan / memleket.com.tr

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ