Yangın, ormana sıçramadan söndürüldü

Bingöl'de arazide çıkan yangın ormanlık alana sıçramadan kontrol altına alınarak söndürüldü.

Bingöl'de arazide çıkan yangın ormanlık alana sıçramadan kontrol altına alınarak söndürüldü.

Yangın, merkeze bağlı Garip Köyü'nde çıktı. Alınan bilgilere göre, henüz bilinmeyen bir nedenden dolayı dün akşam saatlerinde köydeki merada yangın çıktı. Dumanların yükseldiğini fark eden vatandaşlar, durumu ekiplere bildirdi.

Kısa sürede yangın yerine Orman İşletme Müdürlüğü'ne bağlı 1 arazöz, 1 ilk müdahale aracı ve 10 personel sevk edildi. Yangın, ekiplerin yoğun çalışmasıyla ormanlık alana sıçramadan kontrol altına alındı.

Yangının söndürülmesinin ardından bölgede soğutma çalışması yapıldı.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor