Yabancı uyruklu şahıslarda uyuşturucu ele geçirildi

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, Niğde-Adana otoyolu Eminlik gişelerinde şüphe üzerine bir aracı durdurdu.

Niğde'de 3 kişi 574 gram esrarla yakalandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, Niğde-Adana otoyolu Eminlik gişelerinde şüphe üzerine bir aracı durdurdu.

Ekipler, dedektör köpeği de kullanarak araçta yaptıkları aramada, 574 gram esrar buldu.

Araçtaki yabancı uyruklu M.A.M, H.O. ve M.M, gözaltına alındı.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor