Voleybol 1.Lig A Grubu 12.hafta maçında Konya Büyükşehir Belediyesi evinde Kula Belediyesi'ne 3-0 mağlup oldu. Temsilcimiz setleri 12-25 ,26-28 , 20-25 kaybederek 20 puanda kaldı. Seydişehir Belediyesi ise Eskişehir deplasmanında Anadolu Ünivversitesi'ne 3-1 mağlup oldu. Seydişehir Belediyesi setleri 25-20,25-18, 21-25, 25-20 setlerle kaybetti. Temsilcimiz haftayı 12 puanla 11.sırada tamamladı.
Voleybolda kara hafta!
Voleybol 1.Lig A Grubu'nda Konya Büyükşehir Belediyesi ve Seydişehir Belediyesi hafta sonu zorlu karşılaşmalara çıktı
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ