Erzurum Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen 15 turnuvasında Atiker konyaspor'Un 2-1 kazandığı Kayserispor maçının ardından Erzurum Valisi Seyfettin Azizoğlu tarafından Başkan Ahmet Şan ve takım kaptanı Ali Çamdalı’na günün anısına plaket ve hatıra tabak takdim edildi.
Vali Azizoğlu'ndan plaket
Erzurum Valisi Seyfettin Azizoğlu tarafından Başkan Ahmet Şan ve takım kaptanı Ali Çamdalı’na günün anısına plaket ve hatıra tabak takdim edildi.
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ