Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Turhan, oyunu Üsküdar'da kullandı

Cahit Turhan:- "Ülkemize, İstanbul'umuza hayırlı olsun"

İSTANBUL (AA) - Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, oyunu Üsküdar'daki Altunizade Hafize Özal Ortaokulu'nda kullandı.

Bakan Turhan, eşi Meral Turhan ile birlikte oy kullanacağı Üsküdar’daki Altunizade Hafize Özal Ortaokulu'na geldi.

2011 numaralı sandığın bulunduğu sınıfa girerek sandık görevlileriyle selamlaşan Turhan ve eşi Meral Turhan, gerekli kontrolün yapılması için kimliklerini sandık görevlilerine verdi.

Eşinin ardından oy pusulası ile zarfını alan Turhan, kabine geçerek oyunu kullandı.

"Ülkemize, İstanbul'umuza hayırlı olsun" temennisiyle oyunu sandığa atan Turhan, imza atmasının ardından okuldan ayrıldı.


Ekonomi Haberleri

259 MİLYONLUK ÜLKENİN ELEKTRİĞİNİ TÜRKİYE DAĞITACAK
"ELEKTRİK DAĞITIMINDA EN AZ 50 MİLYAR DOLARLIK YATIRIM İHTİYACI VAR"
YARGITAY’DAN İŞ SÖZLEŞMELERİ İÇİN ÖNEMLİ KARAR
TEK SAHADA HEDEF 20 MİLYON METREKÜP
NATO'DAN BÜYÜK ÖVGÜ