Türkiye sandık başında

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hotar:- "Ülkemizin geleceği için, çocuklarımız için uğurlu mübarek sonuçlar bekliyoruz"

İZMİR (AA) - AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Nükhet Hotar, oyunu kullandı.

Konak ilçesi İzmir Atatürk Lisesi'ne gelen Nükhet Hotar, "1245" numaralı sandıkta oy verdi.

Hotar, oyunu verdikten sonra, gazetecilere yaptığı açıklamada, güzel İzmir'imizde güzel bir günde güzel İzmirlilerle güzel bir okulda oyunu kullandığını söyledi.

Halkın, büyük bir sağduyu içinde gayet güvenli şekilde vatandaşlık görevlerini yerine getirdiğini belirten Hotar, ''Oyumuzu kullandık. Ülkemiz için, geleceğimiz için, çocuklarımız için, inşallah çok güzel sonuçlar bekliyoruz. Bugüne kadar emeği geçen arkadaşlarımızın Allah emeklerini boşa çıkarmasın diyorum. Ülkemizin geleceği için uğurlu mübarek sonuçlar bekliyoruz. Onun için gayret ediyoruz.'' ifadesini kullandı.

Nükhet Hotar'a AK Parti İzmir İl Başkanı Bülent Delican da eşlik etti.


AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor