TRT sabrı taşırdı

UEFA Avrupa Ligi’nde Konyaspor’un oynayacağı 6 maçtan sadece birini yayınlama kararı alan TRT’ye taraftarlar veryansın etti

Konyasporlu taraftarlar, sosyal medyadan başlattıkları kampanya ile TRT’ye tepki gösteriyor. Taraftarlar, Fenerbahçe’nin 4 maçının TRT’den yayınlanacak olmasına atıfta bulunarak TRT’ye adaletli olması çağrısında bulundu. Konyasporlu taraftarlarının Twitter’da başlattığı #TarafsızOlTRT etiketine yüzlerce mesaj gönderdi. TRT yaptığı açıklamada, Konyaspor’un sadece UEFA Avrupa Ligi’nde 15 Eylül’de oynayacağı Shakhtar Donetsk maçını yayınlayacağını açıkladı.

 

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ