Torbacılara şafak vakti baskın: 8 gözaltı

Adana’da şehit polis memuru Abdullah Yıldırım’ın adının verildiği uyuşturucu operasyonunda 8 kişi gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, Adana Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, şafak vakti ’torbacı’ diye tabir edilen uyuşturucu satıcılarına yönelik operasyon düzenledi. Önceden belirlenen 10 adrese özel harekat timleri ile eş zamanlı baskın yapıldı. Baskında söz konusu evler aranırken, polis dedektör köpeği ‘Kanas’ ile evde arama yapıldı. Yapılan aramalarda uyuşturucu madde ele geçirildi.

Operasyonda gözaltına alınan 8 kişi adli tıp birimindeki sağlık kontrollerinin ardından sorgulanmak üzere emniyete götürüldü.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor