Tedavi edilen kızıl şahin doğaya salındı

Adana'da vatandaşların bitkin bulduğu kızıl şahin, tedavisinin ardından doğaya bırakıldı

ADANA (AA) - Adana'da vatandaşların bitkin bulduğu kızıl şahin, tedavi edilerek doğaya salındı.

Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Mimar Sinan Kültür Parkı yakınında vatandaşlar, uçamayan kızıl şahini fark etti.

Kanatlı hayvanlar için 19 barınağın bulunduğu Çoban Dede Kuş Cenneti ve Mini Hayvanat Bahçesi'nde görevli veteriner hekim, durumun bildirilmesi üzerine parka gelerek, kızıl şahini teslim aldı.

Yapılan muayenesinde hastalandığı için uçamadığı belirlenen kızıl şahin, tedavisinin ardından doğaya bırakıldı.

AA

Kültür Sanat Haberleri

Horon Bizumdur: Türkiye 5 Bin Kişiyle Guinness Rekoruna Hazırlanıyor
Sirkeci Garı "Yaşayan Kültür Adası" Oluyor: Tarihi Dönüşüm Başladı
Bergama’nın Tarihi Çukurhan’ı Belediye Güvencesinde
Genç Müzisyen Su Yavuz, Türkiye’deki ilk konserini verdi
Altın Portakal'da Büyük Ödül 5 Milyon TL