TBMM Başkanı Kahraman'ın kabulü

Kahraman, Arnavutluk Dışişleri Bakanı Bushati'yi kabul etti

TBMM (AA) - TBMM Başkanı İsmail Kahraman, Arnavutluk Dışişleri Bakanı Ditmir Bushati ve beraberindeki heyeti kabul etti.

Kahraman, TBMM Başkanlık Divanı Toplantı Salonu'ndaki görüşme sırasında yaptığı konuşmada, Bushati'yi Türkiye'de görmekten ve Meclis'te ağırlamaktan mutluluk duyduğunu belirtti.

Toplantı, kısa bir süre görüntü alınmasının ardından, basına kapalı gerçekleştirildi.


AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor