TBMM Başkanı Kahraman'ın kabulü

Kahraman, Pakistan-Türkiye Parlamentolararası Dostluk Grubu Başkanı Malik'i kabul etti

TBMM (AA) - TBMM Başkanı İsmail Kahraman, Pakistan-Türkiye Parlamentolararası Dostluk Grubu Başkanı Pervaiz Malik'i kabul etti.

Kahraman, Başkanlık Divan Salonu'ndaki kabulde, Malik ve beraberindekileri Mecliste görmekten bahtiyar ve memnun olduğunu dile getirdi.

İsmail Kahraman, "Gerçekten dost, kardeş bir ülkenin parlamenterleri buradalar. Dostluğumuz devam edecek." diye konuştu.

Görüşme daha sonra basına kapalı devam etti.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor