TBMM Başkanı Kahraman, Orgeneral Akar'ı kabul etti

Kahraman: - "Nezaket ziyareti. Sürpriz yok"

TBMM (AA) - TBMM Başkanı İsmail Kahraman, Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar'ı kabul etti.

Kahraman'ın makamında basına kapalı gerçekleşen görüşme, yaklaşık bir saat sürdü. TBMM Başkanı Kahraman, görüşme sonrasında Orgeneral Akar'ı, aracına kadar uğurladı.

İsmail Kahraman, gazetecilerin soruları üzerine, Orgeneral Akar'ın kendisine "Nezaket ziyaretinde bulunduğunu" belirtti.

Gazetecilerin, "Görüşme sürpriz mi oldu?" sorusu üzerine Kahraman, "Niye sürpriz olsun? Zaten görüşüyoruz. Öteden beri tanışıyoruz. Sürpriz yok." karşılığını verdi.

Gazetecilerin "Bir haftada iki defa olunca..." sözlerine Kahraman, "Bir şey yok. Basın, çok iyi imtihan verdiniz. Teşekkür ediyorum." dedi.


AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor