Taşlı saldırıya uğrayan itfiaye görevlileri suç duyurusunda bulundu

Söndürmek için gittikleri yangında, taşlı saldırıya uğrayan itfaiye personeli suç duyurusunda bulundu.

Söndürmek için gittikleri yangında, taşlı saldırıya uğrayan itfaiye personeli suç duyurusunda bulundu.

Edirne'nin Keşan ilçesi, Yeni Mescit Mahallesi Pırnarlık Sokak'ta çıkan yangına müdahale eden Keşan Belediyesi İftaiye ekipleri, olay yerine geldiklerinde bir grubun taşlı saldırısına uğramış ve darp edilmişlerdi. Olayda bir itfaiye eri yaralanırken, aynı zamanda da aracın camları kırılmış ve zarar verilmişti.

Konuyla ilgili bugün taşlı saldırıyı gerçekleştirenler hakkında savcılığa suç duyurusunda bulunuldu. Keşan Belediyesi İtfaiye Müdürü Savaş Yiğit, yaptığı açıklamada, "Bizler vatandaşın can ve mal güvenliği için 24 saat çalışıyoruz, bu olayın yaşanması bizi üzdü, bir daha yaşanmaması adına suç duyurusunda bulunduk." dedi. Böyle bir olayı hak etmediklerini dile getiren Yiğit, "Herkesin ailesi var, bu tür olayların olması bizi derinden etkiliyor" diye konuştu.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor