Yeşil-beyazlı taraftarlar otobüs ve özel araçlarla Alanya deplasmanına akın etti. Deplasmanda tribününü hınca hınç dolduran taraftarlar, takımlarına karşılaşma boyunca destek oldu. Yeşil-beyaz sevdalıları, son dakikada gelen galibiyetin ardından oyuncularla galibiyeti kutladı. Bu arada karşılaşma sonrası yeşil-beyazlı taraftarlarla güvenlik güçleri arasında gerginlik yaşandı. Çıkan olaylarda 2 jandarma ve 1 güvenlik görevlisi yaralandı.
Taraftardan tam destek
Taraftarları, Atiker Konyaspor’u Alanyaspor maçında da yalnız bırakmadı
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ