Taliban saldırısında 15'i polis 17'i ölü

Afganistan'ın doğusunda Taliban militanlarının bir bölge karargahına saldırı düzenlediği bildirildi.

Taliban, Nangarhar bölgesindeki karargaha dün geç saatlerde düzenlenen saldırıda 15 polisin öldürüldüğünü öne sürerken, bölge yetkilileri, can kaybı sayının belirlemeye çalıştıklarını ifade etti.

Taliban, saldırıda 2 militanın da öldüğünü açıkladı.

Karargahta polis ve diğer yetkililerin bulunduğu kaydedildi.

Dünya Haberleri

İSRAİL'DEN ABD'YE YENİ 11 EYLÜL TEHDİDİ
AVRUPA YANIYOR
18 SAAT SÜREN BARIŞ GÖRÜŞMESİ
İŞGAL SÜRECEK Mİ?
ABD NE İSTİYOR?