Sokak köpeklerini zehirleyerek öldürdüler

Ankara'nın Polatlı ilçesinde 9 tane sokak köpeğinin zehirlendiği ortaya çıktı.

Ankara'nın Polatlı ilçesinde 9 tane sokak köpeğinin zehirlendiği ortaya çıktı.

Alınan bilgiye göre, Polatlı'nın kırsal mahallesi olan Şeyhali Mahallesi'nde geçtiğimiz günlerde 9 köpeğin zehirlenerek öldüğü belirlendi. Köpeklerin sahibi koyunları olan ve aynı köyde yaşayan Seyit Ali Boduroğulları'nın olduğu tespit edildi. Boduroğulları'nın köpekleri son ana kadar kurtarmaya çalıştığı kameralara yansırken köpeklerin kimler tarafından zehirlendiği henüz belirlenemedi. Polatlı İlçe Jandarma Komutanlığı geniş çaplı soruşturma başlattı.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor