Silifke’de orman yangını çıktı

Mersin'in Silifke ilçesinde orman yangını çıktı. Ekipler hem havadan hem karadan yangına müdahale ediyor.

Mersin'in Silifke ilçesinde orman yangını çıktı. Ekipler hem havadan hem karadan yangına müdahale ediyor.

Edinilen bilgiye göre, Silifke ilçesi Değirmendere mevkisindeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenden dolayı yangın çıktı. Ormanlık alanda dumanları gören vatandaşlar, durumu Mersin Orman Bölge Müdürlüğü'ne bildirdi. Gelen ihbar üzerine harekete geçen ekipler, anında yangına hem havadan hem de karadan müdahale etmeye başladı.

Ekipler, 4 helikopter, 20 arazöz ve 6 su tankıyla yangına müdahale ediyor.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor