Silah kaçakçıları jandarmadan kaçamadı

Bursa'nın İnegöl ilçesinde jandarma ekipleri silah ve mühimmat kaçakçılığı yapan iki şahsı gözaltına aldı.

Bursa'nın İnegöl ilçesinde jandarma ekipleri silah ve mühimmat kaçakçılığı yapan iki şahsı gözaltına aldı. Olayda bir adet otomatik tabanca ve çok sayıda fişek ele geçirildi.

İstihbarî çalışmalar neticesinde 32 yaşındaki A.Ö. ve 42 yaşındaki Ü.N. isimli şahısların silah ve mühimmat kaçakçılığı yaptığı tespit edildi. Ekipler, A.Ö. idaresindeki 61 SB 876 plakalı aracı yapılan Esenköy'de yakaladı. Şahısların araziye attıkları 1 otomatik tabanca ve 1 şarjör, 1 baretta marka ruhsatsız tabanca ve 31 adet fişek ele geçirildi. Şahıslar gözaltına alınırken, tahkikat sürüyor.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor