Seyir halindeki araçtan kendini attı

Bursa'nın İnegöl ilçesinde bir sürücü, otomatik vitesle geri geri geldiği sırada arabayı durdurmayı başaramayınca kendisini arabadan attı.

Bursa'nın İnegöl ilçesinde bir sürücü, otomatik vitesle geri geri geldiği sırada arabayı durdurmayı başaramayınca kendisini arabadan attı. Sürücü yaralanırken, araçta hasar meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, Esentepe Mahallesi'ndeki Yazıcılar Sitesi'nde Mehmet G. (62), otomatik vitesli olan 16 KHV 60 plakalı otomobilini park etmek için geri geri geldiği sırada panikleyerek aracı durdurmayı başaramayınca kapıyı açıp kendisini dışarıya attı. Araç site içerisinde elektrik direğine çarparak durdu. Yaralanan sürücü, kaza yerine gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı. Yaralının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor