Seydişehir doludizgin

Voleybol 1. Ligi’nde mücadele veren Seydişehir Belediyesi Voleybol takımı, kendi evinde İzmir Altekma’yı 3-2 mağlup etti

1. Lig’in ikinci hafta mücadelesinde TFL Altekma’yı evinde ağırlayan Seydişehir Belediyesi Voleybol takımı, çekişmeli geçen karşılaşmayı 3-2 kazanmayı başardı. Seydişehir Atatürk Kapalı Spor salonunda saat 14.00’da başlayan karşılaşmanın setlerini 25-21, 23-25,18- 25, 25-19, 16-14 alan Seydişehir Belediyesi Voleybol takımı karşılaşmayı lehine çevirerek maçtan galip ayrıldı.

 

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ