Şelalede mahsur kaldılar

Antalya'da şelalede mahsur kalan 4 kişi, baraj suyunun kesilmesiyle kurtarıldı

ANTALYA (AA) - Manavgat ırmağında suyun yükselmesiyle şelalede mahsur kalan 4 kişi, baraj suyunun kesilmesiyle kurtarıldı.

Manavgat Şelalesi'ni gezen 4 kişi, suyun kesilmesini fırsat bilerek ırmak üzerindeki adaya yürüyerek geçti. Bir süre adada sohbet eden 4 kişi, ırmağa yeniden su bırakılınca bir ağacın gövdesine sığınmak zorunda kaldı.

Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Mahsur kalanlar, ekiplerin halat ve botla kurtarma çalışmalarını kabul etmeyince, barajın suyu kesildi. Suyun çekilmesiyle yürüyerek ırmaktan çıkan 4 kişi, bölgeden ayrıldı.

AA

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ