Teknik Direktör Aykut Kocaman ve yardımcı antrenörler gözetimindeki antrenman salonda iki grup halinde yapılan CORE ısınma ve denge-ağırlık çalışması ile başladı. Daha sonra sahaya çıkan oyuncular burada gruplar halinde 4'e 1 pas ve top kapma çalışması yaptı. Yeşil beyazlılar, 1'e 1, 2'ye 1 ve 3'e 2 savunma-hücum organizasyon çalışması ile antrenmanı tamamladı.
Savunma – hücum varyasyonu yaptılar
Atiker Konyasporlu futbolcular, ikinci etap hazırlıkları için bulundukları Hollanda'da bu sabah saatlerinde önce salon ardından da sahada yapılan antrenmanla başladı.
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ