TFF, Bölgesel Amatör Lig’de bu sezon yarışmacı lig statüsünde yaptığı değişiklik ile birlikte Spor Toto 3.Lig’e yükselemeyen Sarayönü Belediyespor, Karaderespor ve Sultangazispor takımlarının gönlünü almak amacıyla Ziraat Türkiye Kupası statüsünde yapacağı değişikle bu üç takımı kupada oynatmayı planlıyor. TFF yönetiminin yapacağı bu değişikliği önümüzdeki günlerde kamuoyuna açıklaması bekleniyor. Değişikliğin gerçekleşmesi durumunda temsilcimiz Sarayönü Belediyespor’da Ziraat Türkiye Kupası’nda mücadele etme hakkı kazanacak.
Sarayönü’ne kupa yolu göründü
BAL temsilcimiz Sarayönü Belediyespor, yeni sezonda Türkiye Kupası'na katılacak
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ