Sarayönü, kupaya veda etti

Sarayönü Belediyespor, Elazığspor'a 6-4 mağlup olarak TÜrkiye Kupası'na veda etti

Sarayönü Belediyespor, Türkiye Kupası 2. tur maçında deplasmanda Elazığspor ile karşı karşıya geldi. Gol düellosu şeklinde geçen maçı Gakkoşlar, 6-4 kazandı. Temsilcimizin bir ara 3-1 öne geçtiği maçta Elazığ ekibi, oyuna ağırlığını koydu ve müsabakadan 6-4’lük galibiyetle ayrıldı. PTT 1.Lig’de mücadele eden rakibine direnemeyen ekibimizin gollerini Umutcan Topalcı (2), Okan Altunbilek ve Fatih Görücü kaydetti. 

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ