Sarayönü, 20 bin lirayı ödedi

Sarayönü Belediyespor, BAL’a katılım bedelini TFF’ye ödedi

20 bin TL’yi federasyona ödeyen yeşil-siyahlı ekip başvuru işlemlerini tamamlayarak ligde mücadele etmesi kesinleşti. BAL’da son katılım başvurusu 29 Temmuz’a uzatılmıştı. Temsilcilerimizden İhsaniye Gençlerbirliği’nin yeni sezonda ligde mücadele edip etmeyeceği henüz netleşmedi.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ