Saldırıda ölü sayısı 51'e yükseldi

Bombalı saldırıda ölenlerin sayısı 51'e yükseldi...

Irak'ın başkenti Bağdat'ta dün bir taziye çadırının yakınında bombalı araçla düzenlenen saldırıda ölenlerin sayısı 51'e yükseldi.

Polis ve hastane kaynakları, saldırıdaki yaralı sayısını da 123 olarak açıkladı.

Bağdat'ın kuzeybatısında Şiilerin çoğunlukta olduğu Şula bölgesinde düzenlenen saldırının ardından, güvenlik zafiyetine öfkelenen bölge halkıyla güvenlik güçleri arasında çatışma çıkmıştı.

Hükümet yetkilileri, direnişçileri, Bağdat'ta mart ayında yapılacak Arap liderleri zirvesinden önce güvenliği baltalamaya çalışmakla suçluyor

Dünya Haberleri

İSRAİL'DEN ABD'YE YENİ 11 EYLÜL TEHDİDİ
AVRUPA YANIYOR
18 SAAT SÜREN BARIŞ GÖRÜŞMESİ
İŞGAL SÜRECEK Mİ?
ABD NE İSTİYOR?