Sahil Güvenlik Komutanlığının kuruluş yıl dönümü

Başbakan Yıldırım:- "Sahil Güvenlik Komutanlığımızın, üstlendiği görev ve sorumluluklarını daima üstün gayret ve yüksek vazife şuuruyla sürdüreceğine inancım tamdır"

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Sahil Güvenlik Komutanlığının üstlendiği görev ve sorumlulukları daima üstün gayret ve yüksek vazife şuuruyla sürdüreceğine inancının tam olduğunu bildirdi.

Yıldırım, Sahil Güvenlik Komutanlığının kuruluş yıl dönümü nedeniyle mesaj yayımladı.

Sahil Güvenlik Komutanlığının kuruluş yıl dönümünü en içten duygularıyla kutladığını belirten Yıldırım, mesajında şu ifadelere yer verdi:

"Sahil Güvenlik Komutanlığımız, tecrübeli, eğitimli ve donanımlı kadrosuyla sahil ve karasularımızda emniyeti sağlarken, deniz yoluyla yapılan kaçakçılık faaliyetlerinin önlenmesi gibi ülkemiz için hayati önemi haiz birçok görevi başarıyla ifa etmektedir. Sahil Güvenlik Komutanlığımızın, üstlendiği görev ve sorumluluklarını daima üstün bir gayret ve yüksek vazife şuuruyla sürdüreceğine inancım tamdır."

Sahil Güvenlik Komutanlığı mensuplarına sevgilerini ileten Yıldırım, üstlendikleri zor ve önemli görevleri yerine getirirken hayatlarını kaybeden bütün şehitleri de rahmetle andığını kaydetti.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor