Rota Gümüşhane

Spor Toto 2.Futbol Ligi Beyaz Grup’ta 10 Eylül Pazar günü Gümüşhanespor ile deplasmanda karşılaşacak Anadolu Selçukspor’da hazırlıklar sürüyor.

 Yeşil-beyazlılarda Teknik Direktör Alper Avcı tarafından futbolculara verilen bayram izni tamamlandı ve çalışmalar yeniden başladı. Alper Avcı ve yardımcı antrenörler nezaretinde gerçekleştirilen antrenman koşu ve ısınma hareketleri ile başladı.  Futbolcular daha sonra saha içine kurulan istasyonlarda topla koşu ve pas çalışması yaptı. Antrenmanın son bölümünde ise teknik-taktik ağırlıklı bir çalışma gerçekleştirildi

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ