Otomobil, petrol istasyonuna girerek pompaya çarptı: 4 yaralı

Elazığ'da sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobil petrol istasyonuna girip yakıt pompasına çarptı.

Elazığ'da sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobil petrol istasyonuna girip yakıt pompasına çarptı. Kazada 4 kişi yaralandı.

Kaza, Elazığ-Diyarbakır yolu Tekevler mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, M.N.E. idaresindeki 21 AAB 61 plakalı otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu yoldan çıktı. Yoldan çıkan otomobil bir petrol istasyonuna girerek pompasına çarptı. Çarpmanın etkisiyle otomobilin motoru fırlarken araçta bulunan 4 kişi yaralandı. Olayı gören vatandaşların haber vermesi üzerine sağlık, polis ve jandarma ekipleri sevk edildi. Yaralılar olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından ambulanslarla kentteki farklı hastanelere kaldırıldı.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor