Osmaniye'nin kurtuluş yıl dönümü

Başbakan Yıldırım, Vali Al'a kutlama mesajı gönderdi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Osmaniye'nin düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümünü kutladı.

Başbakanlık Basın Merkezinden yapılan açıklamaya göre Yıldırım, Osmaniye'nin kurtuluş yıl dönümü dolayısıyla Vali Kerem Al'a kutlama mesajı gönderdi.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor