Ordu'daki FETÖ/PDY davasında karar

ByLock kullandıkları gerekçesiyle tutuklu 5 sanığa 6 yıl 3'er ay hapis cezası verildi

Ordu'da, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında haklarında dava açılan tutuklu 5 sanık, 6 yıl 3'er ay hapis cezasına çarptırıldı.

Ordu 2. Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmaya, sanıklar ile yakınları ve avukatları katıldı.

Sanık S.Ü, bir tanığın, örgütün şifreli haberleşme programı ByLock üzerinden kendisiyle görüştüğüne ilişkin beyanını reddetti.

Tanığı tanımadığını iddia eden S.Ü, programı da kullanmadığını öne sürdü.

Sanıklardan Ü.D. ise üzerine atılı suçlamayı kabul etmedi. Ü.D, ByLock'u telefonuna indirmediği ve kullanmadığını savundu.

Tutuklu N.Ö. de önceki beyanlarını yinelediğini dile getirdi.

S.K. ile M.B. de tahliye talebinde bulundu.

Mahkeme heyeti, ByLock kullandıkları gerekçesiyle sanıklara 6 yıl 3'er ay hapis cezası verdi. Heyet, tutuklulukta geçirdikleri süre nedeniyle sanıkların tahliyesini kararlaştırdı.

 

 

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?