Ordu’da 3 kişi boğulma tehlikesi geçirdi

Ordu'nun Altınordu ilçesinde, denize girmenin yasak olduğu alanda suya giren 1 kişi boğulma tehlikesi geçirdi, şahsı kurtarmak isteyen 2 kişi de hastanelik...

Ordu'nun Altınordu ilçesinde, denize girmenin yasak olduğu alanda suya giren 1 kişi boğulma tehlikesi geçirdi, şahsı kurtarmak isteyen 2 kişi de hastanelik oldu.

Olay, Altınordu ilçesi Akyazı Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, serinlemek için denize giren 1 kişi, akıntıya kapılarak boğulma tehlikesi geçirdi. Durumun fark edilmesi üzerine şahıslar, çevredekilerin yardımıyla sudan çıkartıldı. Boğulma tehlikesi ile karşı karşıya kalanlardan Abdülkadir A. (26) olay yerine gelen 112 Acil Servis ekiplerince olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından kentteki özel bir hastaneye götürüldü. Şahsı kurtarmak için çabalayan ve isimleri henüz öğrenilemeyen 2 kişi de kentteki çeşitli hastanelere götürülerek, tedavi altına alındı.

Öte yandan olayın, tabelalarının bulunduğu ve denize girmenin yasak olduğu alanda meydana gelmesi dikkat çekerken, polis ekipleri konuyla alakalı tahkikatlarını sürdürüyor.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor