Braga maçının ilk yarısında sağ arkada adalesindeki sakatlığı nükseden Ömer Ali, karşılaşma sırasında ağrı kesici hap kullanmasına rağmen, ağrılarına dayanamamış ve ikinci yarıya çıkamamıştı. Maç sonrası MR’ı çekilen Ömer Ali’nin Fenerbahçe maçında oynayabileceği öğrenildi.
Ömer Ali’nin MR’ı çekildi
Dün oynanan Braga maçında sakatlanan Ömer Ali Şahiner’in MR’ı temiz çıktı. Oyuncunun Fenerbahçe maçında ağrı kesici ile oynama ihtimalinin olduğu ifade edildi
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ