Oklu kirpi avlayan 3 kişiye para cezası

Adana'da yasak olmasına rağmen oklu kirpi avlayan 3 kişiye idari yaptırım cezası uygulandı.

Adana'da yasak olmasına rağmen oklu kirpi avlayan 3 kişiye idari yaptırım cezası uygulandı.

Sarıçam ilçesinde Doğa Koruma ve Milli Parklar ekipleri, Sarıçam İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri ile birlikte yaptığı çalışmada gece saat 03.00'da yaptıklarını kontrollerde koruma altında olan oklu kirpi avlayan 3 kişiyi yakaladı.

3 kişiye, Kara Avcılığı Kanunu uyarınca idari yaptırım cezası kesildi.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor