OHAL'in uzatılmasına ilişkin karar

Yıldırım, olağanüstü halin uzatılmasının Bakanlar Kurulunda kararlaştırıldığını söyledi

TBMM (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, olağanüstü halin uzatılmasının Bakanlar Kurulunda kararlaştırıldığını bildirdi.

Yıldırım, AK Parti Grup Toplantısı'nın ardından gazetecilerin OHAL'in uzatılmasına ilişkin sorusunu yanıtladı.

Bir gazetecinin, "'OHAL'in 3 ay uzatılmasına yönelik bir kararı da Meclisimiz görüşecek' dediniz. OHAL'in uzatılması Bakanlar Kurulunda mı kararlaştırıldı?" şeklindeki sorusu üzerine Yıldırım, "Gayet tabii, usul neyse önceki gibi, aynı şekilde." ifadelerini kullandı.

Yıldırım, "Referanduma OHAL şartları altında mı girilecek?" sorusuna, "Onunla alakası yok. Referandum tarihi vermedik. Bakalım Meclisi görelim önce." karşılığını verdi.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor