Öğrencilerden ziyaret

Ahmet Haşhaş İlkokulu’nda eğitim gören 1. sınıf öğrencileri Konya Büyükşehir Belediye Stadyumunuu ziyaret etti.

 

Okul Müdürü Cumali Kılıç, Müdür Yardımcısı Salim Gürbüz ve öğretmen Hasan Karapınar ile birlikte stadyuma gelen öğrenciler önce sahayı, ardından futbolcularımızın soyunma odalarını gezdi. Ahmet Haşhaş İlkokulu öğrencileri daha sonra stadyumda hatıra fotoğrafı çektirdi.

Ziyaretin ardından öğrencilere Atiker Konyaspor’umuzun ürünlerinden oluşan çeşitli hediyeler verildi.

Çocukları Konyaspor sevgisiyle eğittiklerini ve sıkı bir Konyaspor takipçisi olduklarını söyleyen okul müdürü Cumali Kılıç, kalan maçlarında Atiker Konyaspor’a başarılar diledi.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ