Motosikletin akaryakıt istasyonunda alev alma anı kamerada

İZMİR (AA) - İzmir'de akaryakıt istasyonunda yakıt konulmasının ardından alev alan motosiklet kullanılamaz hale geldi, olay anı güvenlik kamerasına yansıdı....

İZMİR (AA) - İzmir'de akaryakıt istasyonunda yakıt konulmasının ardından alev alan motosiklet kullanılamaz hale geldi, olay anı güvenlik kamerasına yansıdı.

Kentteki akaryakıt istasyonundan sürücüsünün yakıt aldığı motosiklet bir anda yanmaya başladı.

Sürücünün yakıt pompalarından uzaklaştırmayı başardığı motosikletteki alevler, istasyon çalışanlarınca söndürüldü.

İstasyonun güvenlik kamerasınca kaydedilen görüntülerde sürücünün aniden yanmaya başlayan motosikletini uzaklaştırması ve istasyon çalışanlarının alevlere yangın söndürme tüpleriyle müdahale etmesi yer alıyor.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek