Motosiklet otomobille çarpıştı: 1 yaralı

Manisa'nın Kula ilçesinde motosiklet ile otomobilin çarpışması sonucu meydana gelen kazada bir kişi yaralandı.

Manisa'nın Kula ilçesinde motosiklet ile otomobilin çarpışması sonucu meydana gelen kazada bir kişi yaralandı.

Kaza, saat 13.30 sıralarında Yunus Emre Caddesi ile Dr. Nafiz Körez Caddesi'nin kesiştiği noktada meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Dr. Nafiz Körez Caddesi üzerinde seyreden Müride Ö. idaresindeki 20 P 0666 idaresindeki araç ile Yunus Emre Caddesi'nde garaj istikametinden Alançeşme meydanına doğru seyreden Mustafa K. (32) idaresindeki 45 RA 3657 plakalı motosiklet çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle motosikletten savrulan sürücü Mustafa K. (32) yaralandı. Olay yerine gelen 112 acil servis ekipleri yaralı Mustafa K.'ya ilk müdahaleyi yaparak Kula Devlet Hastanesine kaldırdı. Mustafa K., burada yapılan tedavilerinin ardından tedbir amaçlı olarak Salihli Devlet Hastanesine sevk edildi. Yaralının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, polis ekipleri kaza ile ilgili tahkikat başlattı.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor